Bulgaristan-haskovo
Kayıt ol Yardım Ajanda Skorlu Flash Oyunlar Tatlı Portal Konuları Okundu Kabul Et
Cevapla
Seçenekler
Alt 02-05-2009, 13:53 #21

qamseLim

ÖZEL ÜYE


teSeKürLer





Alt 11-05-2009, 15:23 #22

AxAmAniA

Foruma Alışıyor


Yahu inanmayın diyorum size En güzel yerlerini cekmisler Türkiyeye uyarlarsak buraları hiçbir şey .Bir ortaköy bebek beşiktaş taksimi görseler utanıp bu resimleri kaldırırlar Bulgaristandaki evlerin çoğu eski yeni yeni yapılanmalar var.Ve Şiddetle Tavsiye ET-Mİ-YO-RUM





Alt 19-05-2009, 21:57 #23

» Aтα'тüгкiчєпєs «

Deneyimli


Alıntı:
AxAmAniA´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Yahu inanmayın diyorum size En güzel yerlerini cekmisler Türkiyeye uyarlarsak buraları hiçbir şey .Bir ortaköy bebek beşiktaş taksimi görseler utanıp bu resimleri kaldırırlar Bulgaristandaki evlerin çoğu eski yeni yeni yapılanmalar var.Ve Şiddetle Tavsiye ET-Mİ-YO-RUM
Sen etme ama orası benım memleketım





Alt 19-05-2009, 22:08 #24

Morgan Le Fay

Lazu, lazu me..


Bence çok güzel gözüküyor yurtdışına gitmeye fırsatım olsa ikinci gidecek yerim Bulgaristan olacak zaten.. Çok arkadaşım var Bulgaristanlı ve buraları çok övüyorlar gerçekten..Balkanları severim yarı Balkan sayılırım bende





Alt 24-05-2009, 01:27 #25

AxAmAniA

Foruma Alışıyor


Ne diyelim boşuna vize parası verirsiniz





Alt 24-05-2009, 01:49 #26

Morgan Le Fay

Lazu, lazu me..


Valla tüm arkadaşlarım beğeniyor sen memnun kalmadıysan bir şey diyemeyiz





Alt 01-07-2009, 12:11 #27

`uπiQuε~

Forumun Tiryakisi

Askimin memleketi
Güzelmis resimler.. (:





Alt 01-07-2009, 17:54 #28

¿♥¿ALL_eYeS_oN_mE¿♥¿

ProbLem ?


Herkez Görsün Ya Şu Güzel Yerleri





Alt 01-07-2009, 17:57 #29

¿♥¿ALL_eYeS_oN_mE¿♥¿

ProbLem ?


Alıntı:
AxAmAniA´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Yahu inanmayın diyorum size En güzel yerlerini cekmisler Türkiyeye uyarlarsak buraları hiçbir şey .Bir ortaköy bebek beşiktaş taksimi görseler utanıp bu resimleri kaldırırlar Bulgaristandaki evlerin çoğu eski yeni yeni yapılanmalar var.Ve Şiddetle Tavsiye ET-Mİ-YO-RUM
Ya Birşey Diyicem Ayıp Kacıcak Kardeşm Bilip Bilmeden Ötme Okeyto
Kendin Doğuştan İstanbuL'lumusn yada senin büyüklerin hiç bi köy veya başka biryerde yaşamadımı ...

sende gel bi kırcaaLi fLan gör bizmn TÜRKİYE'de görmeye alıştığımız şerefsiz karı kıza laf atan cinslerden bulmak kolaymı acaba






Alt 03-09-2009, 12:32 #30

» Aтα'тüгкiчєпєs «

Deneyimli


La axamania ben senin vizeni vericem hem yakında git gör sonra su boş çneni kapatalım okey





Alt 03-09-2009, 15:47 #31

VIVA_LA_COCA

Aktif Üye


heralde bulgaristan dünyada en son tatil yapcam yerdir





Alt 13-12-2009, 16:40 #32

×[ вLácĸRàιn ]×

·. ѕєѕiLуα ·`


Alıntı:
VIVA_LA_COCA´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
heralde bulgaristan dünyada en son tatil yapcam yerdir
Bircok tanidiklarim var turkiyeden ysiyn kisiler,
1gun bos gunleri bile olsa hep buraya bulgaristana geliyorlar.
Geldiysen eger cevrende cok onemli nsl algilaman burayi . x)



Iste sehirden birkac resim daha..

Bulgaristan-haskovo

Bulgaristan-haskovo

Bulgaristan-haskovo

Bulgaristan-haskovo

Bulgaristan-haskovo

Bulgaristan-haskovo

Bulgaristan-haskovo





Alt 13-12-2009, 16:46 #33

BKtdr

Forumun Tiryakisi


teşekkürler..





Alt 13-12-2009, 16:51 #34

×[ вLácĸRàιn ]×

·. ѕєѕiLуα ·`


Bulgaristan-haskovo

Bulgaristan-haskovo

Aksamlari izlemeye doyamadigim manzaradir..


Bulgaristan-haskovo





Alt 29-09-2010, 02:31 #35

espirix35

Forum Heveslisi


Alıntı:
Morgan Le Fay´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Bulgar arkadaşlarım çok var çoğu ya Kırcaali,Şumnu,Sofya ya da Haskovolu oradan iyi biliyorum Teşekkürler Balkanları severim Balkan sayılırım bende

Herseyden once Bulgaristan muhacirlarina Bulgar denmesini kendi acimdan dogru bulmuyorum nedenini kendilerinede sorarlar anlatabilirler arkadasim. ve sakin yanlis anlasilmasin bu dedigim kabalik yapmak istemedim sadece bu konuda cogunluk olarak cok titiziz.

Resimlere gelince Gercek macir sivesinin en keyifli konusuldugu yerlerden biri olarak goruyorum burayi. Gezmesi ve insanlarla sohbet etmesi insani daha bir mutlu kiliyor. Fakat son zamanlarda genclerde bir bozulma gozlemledim. Haskova gece hayatinda olsun sokak ortasinda olsun uygunsuz seyler gorebilirsiniz





Alt 29-09-2010, 02:34 #36

espirix35

Forum Heveslisi


Alıntı:
AxAmAniA´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Ne diyelim boşuna vize parası verirsiniz
\dedigine katilmamak elde degil canli kalmis ayakta tutunabilmis bir mimarisi yok. Fakat tarih olarak inceleme amacli gidersen cok zevk alabilirsin yada tatil yapacak ucuz biyer ariyorsa ozelliklede alkolun ucuz oldugu bir yer bende Bg den baskasi yalan derim





Alt 24-12-2010, 09:38 #37

» Aтα'тüгкiчєпєs «

Deneyimli


Espirix eşek hoşaftan ne anlar ne boşa yordun elını yazmıssa yazmıssın





Alt 25-12-2010, 13:20 #38

×[ вLácĸRàιn ]×

·. ѕєѕiLуα ·`


Alıntı:
espirix35´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Gezmesi ve insanlarla sohbet etmesi insani daha bir mutlu kiliyor. Fakat son zamanlarda genclerde bir bozulma gozlemledim. Haskova gece hayatinda olsun sokak ortasinda olsun uygunsuz seyler gorebilirsiniz
Evet sehrim cok guzeldir..
Insanlarla sohbet etmek mi.. aslinda evet insanlar cok degisti bende degistim.. bir degilim onlarda oyle (: ama daha egoist, kendini birsey sanmaklar oyle oldu artik .. Ama tabbikide herkisi oyle degildir yani xD fazla sogutmuyalim turistlerimizi
Bozulma.. 93-95'lilerde kucuklerimiz oyle bir krize girmislerki.. ama seyretmesi guzel onlari veya yaptiklarini duyduklarimiz
Gece hayatinda uygunsuz ne gordunku sen? anlamadim ?





Alt 26-12-2010, 00:58 #39

`Gαм кєиαгı´

Yasaklı Üye

paylaşım için sağol ..





Alt 27-12-2010, 22:18 #40

-

Gitmisligim var .d hostur güzeldir.
Tesekkürler.





Cevapla


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler





Bütün Zaman Ayarları WEZ +3 olarak düzenlenmiştir. Şu Anki Saat: 21:42 .