İyi baksın sana; Devren Satılık Aşkımın Yeni Sahibi..

#1
İyi baksın sana; Devren Satılık Aşkımın Yeni Sahibi..





Artık sadece sitem Sevgiliye.. Onu sevgi sözcükleriyle şımartan biri varken bana sadece bu düşer..

Ben sensiz üşürken, sıcaklığına ihtiyacım varken; sen başkalarına yanıyorsun..!

Hadi git şimdi, artık sadece karaladığım kağıt parçasında kalacak adın.. Ne yüreğimde, ne dilimde..

Ey uzaktaki sevgili, daha da uzaklaş benden.. Kalbimin yorgunluğuna acı ve git..

Aşk; acı çekmek der şair.. Ben bunu bile bile, acı çekeceğimi bilerek nasıl da bu kadar sevdim seni..

Aşk; insanı aptallaştırır der şair.. Evet Sevgili gördüğün gibi bu sözün doğrulayıcısı canlı örnekle karşında..!

Biz boşuna doğmayacak çocuğumuza isim düşünmüşüz.. Boşuna tatlı kavgalar etmişiz.. Her aşk gibi bizde bitti/k..

Seni başkalarıyla görmek acı verici Sevgili.. Bu yüzden vazgeçiyorum işte senden.. Başkasına emanetsin artık..

İyi baksın sana; Devren Satılık Aşkımın Yeni Sahibi..


TAN
17 Mayıs 2010
18:44

İlginizi Çekebilir


#2
Alıntı:
İyi baksın sana; Devren Satılık Aşkımın Yeni Sahibi..
gayet etkıleyıcı bır soz
yetıyorda artıyor
yuregıne olsun sevgıler tan



#3
Kod:
 
Aşk; acı çekmek der şair.. Ben bunu bile bile, acı çekeceğimi bilerek nasıl da bu kadar sevdim seni..
aşk zaten bile bile göre göre başımıza ne gelecegi bile bile yaptıgımız bişey degilmidir ??? yüregine saglık tşkler...


#4
Canım ya napdın sen muhteşem olmuş
Ancak bu kadar güzel birleşebilirdi kelimeler ya
Hayran kaldım desem yeridir.Abartı degil gerçekten çok güzel olmuş
Yüregine saglık


#5
Supersin her zaman ki gibi=((( yazilarina hayranimmm((


#6
güzeldiii


#7
Yüreğine sağlık harika yazmışsın


#8
acıyla harmanlanmış sitem dolu bir yazı...
"devren satılık aşkım"; bu kadar acı çektiğin sevgili için fazla gaddarca olmuş...
hem devren satılık dersen onu bırakan sensin anlamı taşır...
hal böyle olunca bunca sitem nedensiz, manasız kalır...


#9
Diger Yazıların gibii buda çokk güzeldii..
Yüregine SAglık..


#10
Alıntı:
dlady´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
acıyla harmanlanmış sitem dolu bir yazı...
"devren satılık aşkım"; bu kadar acı çektiğin sevgili için fazla gaddarca olmuş...
hem devren satılık dersen onu bırakan sensin anlamı taşır...
hal böyle olunca bunca sitem nedensiz, manasız kalır...
'Devren Satılık Aşk'ım' manasında anlatmak istediğim şey.. Kişiye hitap değil yani (:


#11
Alıntı:
TanBurcu´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster


'Devren Satılık Aşk'ım' manasında anlatmak istediğim şey.. Kişiye hitap değil yani (:
ben bu açıklamaya rağmen anlamış değilim devren satılık aşk ifadeni...???
devren olmaması gerek diye ısrarlıyım...


#12
Alıntı:
dlady´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster

ben bu açıklamaya rağmen anlamış değilim devren satılık aşk ifadeni...???
devren olmaması gerek diye ısrarlıyım...
Yorumlamak kişiden kişiye göre değişir saygı duyuyorum (:

Yazıyı ayrılık sonrası yazdım.. Onu sevmekten artık vazgeçiyorum.. Bunu anlatmak istedim o cümlede (:


#13
Alıntı:
Alıntı:
Ben sensiz üşürken, sıcaklığına ihtiyacım varken; sen başkalarına yanıyorsun..!

Hadi git şimdi, artık sadece karaladığım kağıt parçasında kalacak adın.. Ne yüreğimde, ne dilimde..
Alıntı:
Seni başkalarıyla görmek acı verici Sevgili.. Bu yüzden vazgeçiyorum işte senden.. Başkasına emanetsin artık..

İyi baksın sana; Devren Satılık Aşkımın Yeni Sahibi..
Tşkler Tan.. Yüreğine Sağlık..


#14
Okuduğun ve yorumladığın için ben teşekkür ederim


#15
kalemin daim olsun Allah yüreğine mutluluk kapıları açsın herdaim..


#16
Yüreğine sağlık Tan
Güzeldi : )


#17
İyi baksın sana; Devren Satılık Aşkımın Yeni Sahibi..


KaLemin Daim oLsun Arkadaşım


#18
süper olmuş, süper..
Rabbim bi daha böyle sitemler ettirmesin (:


#19
Amin (:




Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 

Forum

Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sitemiz bir paylaşım sitesi olduğu için kullanıcılar her türlü görüşlerini önceden onay olmadan anında siteye yazabilmektedir, bu yazılardan dolayı doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Herhangi bir konuda (şikayet, eleştiri, öneri, vb.) bizimle iletişime geçmek için tıklayın.
-

2005-2020 Tatliaskim.com

Bütün Zaman Ayarları WEZ +3 olarak düzenlenmiştir. Şu Anki Saat: 00:22 .