MSN Messenger'da Görünmez Olmak
Kayıt ol Yardım Ajanda Skorlu Flash Oyunlar Tatlı Portal Konuları Okundu Kabul Et
Cevapla
Seçenekler
Alt 10-11-2006, 19:39 #1

GamzeLim

Yüreğimdeki Yağmurlar

MSN Messenger'da Görünmez Olmak



MSN Messenger'da Görünmez Olmak

Sag Taraftaki Resımde Oldugu gıbı Gozukceksınız Karsı Tarafta..Messenger Da Görünmez Olmak Veya Sadece Msn Simgesinin Baskasının Ekranında Cıkmasını Istıyorsanız Yapmanız Gereken:

Klavyeden bir parmağınız alt tuşuna basılıyken 0160 yazarsanız bi nevi space görevini görür. Fakat msn de nick yazılan yere space tuşuna basarak, nicksiz görünebilme şansınız yok. Fakat bu şekilde alt+0160 yaptığınızda msn nickiniz boş gözükecektir..

Nickinizi Yazdıgını Değiştirdiginiz Kısma Gelip

Alt Tusuna Basılı Tutup, 0160 Yapmak..



Benzer Konular

Görüntüleme:4939, Cevaplar:18

İlginizi Çekebilir >
Alt 10-11-2006, 22:10 #2

DjK

Yasaklı Üye

cok sagol ya msn nedir kardeşim, ya resmen BUG kaynıyo
ve kurcalandıkca dipsiz kuyu ....





Alt 21-11-2006, 09:42 #3

melis.sa16

Acemi Üye

tşkrlerrr





Alt 21-11-2006, 11:25 #4

cici_volkan

Acemi Üye

ben bunu biliyorum ama ismine hayalet diyolar hayalet dersen bence daha çok ilgi çeker yinede tşkler tek farkımız www.tatliaskim.com üyesi olmak


MSN Messenger'da Görünmez Olmak

MSN Messenger'da Görünmez Olmak





Alt 21-11-2006, 11:31 #5

AyrıLıkLarınŞairi

Fenerbahcem


saolasın verdiqin bilgiler için.





Alt 21-11-2006, 19:54 #6

şєђzค๔є

O|UrUNa b¡rAk


Tşkelr...





Alt 16-12-2006, 04:07 #7

<<ZoR_BoY>>

Foruma Isınan Üye

kişi üzerinde sağ tıklayıp başka gönder denildiğinde kişinin adresi görünüyo denemiştim...





Alt 23-12-2006, 11:43 #8

espirix35

Forum Heveslisi


emegine saglık kardes
yaw bu nikinin yerine boşluk bırakınacada oluyo





Alt 23-12-2006, 13:25 #9

TrapeaK

Foruma Isınan Üye


Paylaşım için tşkler.Ben de başka bir görünmezlik yöntemi sölim.Messenger Live'ı kuruyoruz ( Kuruluysa baştan kurmaya gerek yok ).Çevrimdışı olarak bağlanıyoruz.İstediğimiz kişiye yazıoruz.Ama herkes bizi offline olarak gördüğü için sadece bizim yazdığımız kişiler bizim online olduumuzu biliolar Herkes biliodur ama bilmeyen arkadaşlar öğrenmiş olurlar.





Alt 23-12-2006, 15:02 #10

cerem

Foruma Alışıyor


çok sağolun





Alt 24-12-2006, 00:03 #11

barm

Yeni Üye

çok çok teşkürr..!!!





Alt 15-04-2007, 11:22 #12

SHOWmeLOVE

.(.(.(♥asSsLy♥).).).


teşekkürler arkadaşım





Alt 15-04-2007, 19:42 #13

»GaмzeLiCoCuk«

Yasaklı Üye

SaoL GamzeLim





Alt 18-08-2007, 19:36 #14

cAnTuNnN .. =)

Acemi Üye

paylaşım için tşk





Alt 19-08-2007, 10:46 #15

avalanche

Aktif Üye


paylaşım için teşekkürler.





Alt 19-08-2007, 17:32 #16

ATES_BEY

Foruma Alışıyor

tşkler cane





Alt 21-08-2007, 21:00 #17

AhMeT



emeğine sağlık kardeşim





Alt 04-09-2007, 11:00 #18

günaydın_kalbim

Foruma Isınan Üye


tşklerrr





Alt 04-09-2007, 17:37 #19

imkansız_aşk

Yeni Üye

eline sağlık tşşkrlr





Cevapla


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler





Bütün Zaman Ayarları WEZ +3 olarak düzenlenmiştir. Şu Anki Saat: 18:55 .