Msn de yazılar bozukmu çıkmaya başladı.
Kayıt ol Yardım Ajanda Skorlu Flash Oyunlar Tatlı Portal Konuları Okundu Kabul Et
Cevapla
Seçenekler
Alt 11-11-2006, 13:51 #1

BeRKaY

Ailenizin Yöneticisi

Msn de yazılar bozukmu çıkmaya başladı.



Msn de yazılar bozukmu çıkmaya başladı..

Bazen yazdığınız harfler farklı çıkabilir.Bu sorunu çözmek çok basit..

Bu sorunlar karşılaştığınız zaman alt + shift veya alt gr+shift yapın ve sorun ortadan kalksın..



Benzer Konular

Görüntüleme:4451, Cevaplar:46

İlginizi Çekebilir >
Alt 12-11-2006, 09:34 #2

türkü_gözlüm

Forumun Tiryakisi

yazılar bozukmu derken nasıl bozuk yani ben anlamadım





Alt 12-11-2006, 09:37 #3

BeRKaY

Ailenizin Yöneticisi


anlatıyım ablacımm orda yazmamışım pardonn mesela zamanla : yerine soru işareti çıkıyor ç yerine başka harf





Alt 12-11-2006, 10:00 #4

İmpecca.

.


tşkler....





Alt 24-11-2006, 23:55 #5

BeRKaY

Ailenizin Yöneticisi


görevimizzz





Alt 25-11-2006, 00:41 #6

AyrıLıkLarınŞairi

Fenerbahcem


yani dil cubuqundaki sorun bu galiba





Alt 25-11-2006, 01:05 #7

SnnR

Forumun Tiryakisi


heaa. ölemii bende msni kapatip tekrar aciodum ya .. tskler





Alt 25-11-2006, 14:45 #8

BeRKaY

Ailenizin Yöneticisi


bişey değill bi ara bende öyle yapıyordumm





Alt 21-01-2007, 20:06 #9

gulumsyen_melek

Acemi Üye

berkayyyyyyyy çok saol ya uyuz oluodum o olaya çoğu kişide de oluo tek bende oluo zannediodum ya hakkaten çok saol o net giriş sayfası da saçma saçma siteler oluodu değişmiodu gerçekten çok saol berkay sen bizim herşeyimizsin berkay sen bu sitenin herşeyisin





Alt 21-01-2007, 23:21 #10

BAL

Breakfast at Tiffanys


evet evet özellikle şekilli nick yazdıktan sora çok oluyo ayy uyuz edio insanı noktalı harfler çıkmıo falan..nese çok saol çok işime yarıcak





Alt 22-01-2007, 21:30 #11

BeRKaY

Ailenizin Yöneticisi


önemi yok arkadaşalrr beğenin yeter paylaşımlarıı





Alt 30-01-2007, 12:27 #12

)![ara

Foruma Alışıyor


berkay çokkkkkkkkkk thans güzelim herseferinde aynı şey geliyo başıma o kdr uyuz bişeyki ve şimdide aynısı oldu snn başlığını gördüm (bu siteye yararın çok büyük )





Alt 31-01-2007, 22:07 #13

keyenes

Yeni Üye

Re: Msn de yazılar bozukmu çıkmaya başladı.


Alıntı:
berkay´isimli üyeden Alıntı
Msn de yazılar bozukmu çıkmaya başladı..

Bazen yazdığınız harfler farklı çıkabilir.Bu sorunu çözmek çok basit..

Bu sorunlar karşılaştığınız zaman alt + shift veya alt gr+shift yapın ve sorun ortadan kalksın..
çoook saol bende o sorun vardı ah verebilsem yani vermeyi bilsem sana rep verirdim





Alt 31-01-2007, 23:09 #14

BeRKaY

Ailenizin Yöneticisi


tşk etmişsin o yeterrr





Alt 02-02-2007, 01:14 #15

__seda__

Yeni Üye

ewt çok teşekkür ederim bende.sinir oluorum walla öle olunca...





Alt 12-02-2007, 16:35 #16

crazy_nurcan

Foruma Alışıyor

çok saol ya bana hep oluyo mesela i yazıyorum ' çıkıyo fln çok saol emegine saglık cnm





Alt 13-02-2007, 17:40 #17

good girl

Foruma Alışıyor


gerçekten çok işimize yarıcak bu uyuz olayı çözmek içinn)))





Alt 14-02-2007, 20:30 #18

HBS

Yeni Üye

sagol ya arasira benimde yapıyo öle ii oldu





Alt 24-03-2007, 19:56 #19

BeRKaY

Ailenizin Yöneticisi


çok uyuz ediyor ewett





Alt 25-03-2007, 19:25 #20

mk_87

Acemi Üye


sağol eline sağlık





Cevapla


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler





Bütün Zaman Ayarları WEZ +3 olarak düzenlenmiştir. Şu Anki Saat: 12:54 .