- Kar$ıdaki OnayLamadan Ki$i eKLemeK -

#1
öncelikle msn iniizi açıp kişi listenizi masaüstünize kayedin...

.ctt uzantılı gelecektir bu uznatıyı .txt olrak değiştirin...

karşınıza şööle bi kodlu bi .xml açılacaktır...

Kod:
<?xml version="1.0"?>
<messenger>
<service name=".NET Messenger Service">
<contactlist>
<contact>kızınepostaadresi@hotmail.com</contact>
yazıp sadece araya şahıs için kodu eklemeyi unutmayın kendi listenizi silmeyin sonra uzantıyı tekrar .ctt yapıp msn ninizden import concat list deyin yani listeyi e postanıza çekin bu kdar eklediğiniz şahsa sormadan listenize eklediniz.

İlginizi Çekebilir


#2
thankss saol yapamadım ama olsunn


#3
.txt dediği şey yani brlikte aç deyip not defterinde açın dosyayı sonta hiç çevirme falan yapmayın sadece adresi ekleyin oluyo


#4
vaybe güzel bilgiydi tşkler+rep


#5
ya bu dediğin tam olarak nasıl yapılıo sonunu yapamadı ve gerçektn işe yarıo mu


#6
Gzl bişi




Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 

Forum

Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sitemiz bir paylaşım sitesi olduğu için kullanıcılar her türlü görüşlerini önceden onay olmadan anında siteye yazabilmektedir, bu yazılardan dolayı doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Herhangi bir konuda (şikayet, eleştiri, öneri, vb.) bizimle iletişime geçmek için tıklayın.
-

2005-2020 Tatliaskim.com

Bütün Zaman Ayarları WEZ +3 olarak düzenlenmiştir. Şu Anki Saat: 00:18 .