MnS SaKaSı
Kayıt ol Yardım Ajanda Skorlu Flash Oyunlar Tatlı Portal Konuları Okundu Kabul Et
Cevapla
Seçenekler
Alt 17-06-2007, 14:33 #1

*BiTaNeSi*

Foruma Alışıyor

MnS SaKaSı



1- Önce durumumuzu çevirim dışı yapıyoruz
2- Sonra nick'imizi aşağıdaki gibi değiştirin

--------------------------------------------------------------------------
Başka bir bilgisayardan Messenger'da oturum açtınız. Yeniden oturum açmak için burayı tıklayınız.
--------------------------------------------------------------------------

3- Daha sonra resminizide gizliyorsunuz
4- Sonra durumumuzu çevirimiçi yapıyoruz. Listenizdekilere alt sağdaki uyarı penceresinde bu yazı görünüyor
5- Mesajı gören arkadaşlarınız

"Başka bir bilgisayardan Messenger'da oturum açtınız. Yeniden oturum açmak için burayı tıklayınız." yazısını görünce
bir anda korkuya kapılacaklar

Bi deneyin. Ben denedim gerçekten güzel oluyor.



Benzer Konular

Görüntüleme:2553, Cevaplar:30

İlginizi Çekebilir >
Alt 17-06-2007, 15:25 #2

Vişиє

için şu zıkkımı


jnm herkez bılıo bunu yanı bunu yaptıgımızda kımse etkılenmıyo





Alt 17-06-2007, 16:00 #3

ѕєв-ι αяυѕ

Murat-Özge


paylaşım için ssağol





Alt 18-06-2007, 12:18 #4

saFiye_xD

Deneyimli


çok güsel mişş





Alt 18-06-2007, 12:22 #5

saFiye_xD

Deneyimli


yha bişi diceem ama burda köşede başka bir bilgisayardan mes.... oturumu açtı diooo






Alt 18-06-2007, 14:14 #6

m-y-s-t-e-r-y

Acemi Üye


yaw yaptım çakmadılar





Alt 18-06-2007, 17:18 #7

mxfxk

Acemi Üye


SUPER DENEDIM ARKADASLAR COK SASIRDI TABI SONRA BENIM OLDUGUMU OGRENDILER....





Alt 19-06-2007, 20:00 #8

[...Sn_GiRL...]

Forum Üstadı


yaptım çok güzeldi arkadaşın birinin ödü kopmuş paylaşım için saol





Alt 19-06-2007, 22:17 #9

sahilimmm

Foruma Alışıyor

yaptım oldumu bakam





Alt 20-06-2007, 18:04 #10

APPUŞ

Forum Heveslisi


paylaştığın için teşekkürler





Alt 21-06-2007, 23:13 #11

difficult_lowe

Foruma Isınan Üye


saoL..





Alt 22-06-2007, 19:30 #12

»YagmurTanesi«

Hani ' ' '


güzel yöntm..





Alt 23-06-2007, 01:24 #13

duman07

Foruma Alışıyor


yaptım bakalım ne olacak





Alt 23-06-2007, 10:30 #14

aybk_tatlı-cadı

Foruma Isınan Üye


paylaşımın için teşekkürler





Alt 23-06-2007, 11:17 #15

x[..qaRa qéDy..]x

´ ´ Mч ÉиdĽéss FééĽs ´ ´


aşkım emeğine sağlık bitanem iyiki bana bu şakayı yapmadın he biliyosun zaten msnem çalındı ben napardım kalpten giderdim herlede çok tşk aşkım seni seviyorum





Alt 23-06-2007, 13:55 #16

AhMeT



yapalım bakalım sağolasın





Alt 23-06-2007, 19:08 #17

tutku

FıratÇakıroğlu


yaptım amma çakmadılar yaw





Alt 24-06-2007, 19:39 #18

_TheEnD_

Acemi Üye

Bide şu var arkadaşlar nickinizi Yıllardır Oturum Açmayan Çocuk olarak değiştirdiğinizde oturum açtığınızda sizin altta adınız yıllardır oturum açmayan çocukşimdi oturum açtı olarak görünüyo





Alt 30-06-2007, 20:28 #19

pinarq13

Foruma Isınan Üye

saol yapıcam ben bunu





Alt 01-07-2007, 10:35 #20

x[..qaRa qéDy..]x

´ ´ Mч ÉиdĽéss FééĽs ´ ´


bakan gözlerinize sağlık deneyin kolay gelsin





Cevapla


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler





Bütün Zaman Ayarları WEZ +3 olarak düzenlenmiştir. Şu Anki Saat: 11:53 .