Skinner 1.2 (Arkaplan Değiştirici)
Kayıt ol Yardım Ajanda Skorlu Flash Oyunlar Tatlı Portal Konuları Okundu Kabul Et
Cevapla
Seçenekler
Alt 07-11-2007, 15:28 #1

°√.βŁα©κQυέεη.√°

Bizden Biri

Skinner 1.2 (Arkaplan Değiştirici)



]MSN'de kişiler bölümünüzdeki arka planı değiştirmenize yardımcı olan basit bir program.
1-) Programı kurun ve calıştırın...

2-) Sol taraftaki Listede'ki kategorilerdeki resimlerden bir tanesini seçin ve Set As Skin deyin.


Skinner 1.2 (Arkaplan Değiştirici)

Aşağıdaki resimde gördüğünüz şekilde kişiler bölümünün arka planı değişecektir.
Skinner 1.2 (Arkaplan Değiştirici)

Bilgisayarınızdan bir resim seçmek için ise Options > Manualy Set a Skin'e tıklayıp bilgisayarınızdan bir resim seçin.
Skinner 1.2 (Arkaplan Değiştirici)


]dowland

alıntı



Benzer Konular

Görüntüleme:1641, Cevaplar:18

İlginizi Çekebilir >
Alt 07-11-2007, 16:44 #2

» MЧ Łovέ «

-


saol cnm bnm çk işime yaradı emeğine sağlık





Alt 07-11-2007, 19:33 #3

°√.βŁα©κQυέεη.√°

Bizden Biri


bişi diil cnm





Alt 07-11-2007, 19:33 #4

[B][U][S][E]

Foruma Isınan Üye


CnM iNgİlİzCe dEğİl DiMi





Alt 07-11-2007, 19:37 #5

°√.βŁα©κQυέεη.√°

Bizden Biri


[b][U][S][E], ingilizce cnm





Alt 07-11-2007, 19:38 #6

[B][U][S][E]

Foruma Isınan Üye


Ok Cnm Çok GüzelMiş PaYlAŞıMıN iÇin TşK cNm...





Alt 07-11-2007, 19:41 #7

°√.βŁα©κQυέεη.√°

Bizden Biri


işine yaradıysa ne mutlu bana
[b][U][S][E], bişi diil cnm





Alt 01-12-2007, 15:55 #8

°√.βŁα©κQυέεη.√°

Bizden Biri


ee başka yorum yokmu?





Alt 02-12-2007, 00:31 #9

A.I.C.P

Alhamdulillâh


Skinner 1.2 (Arkaplan Değiştirici)





Alt 02-12-2007, 01:15 #10

buqra

Azimli Üye

tşkler güzeL acıklama oLmş





Alt 02-12-2007, 08:06 #11

°√.βŁα©κQυέεη.√°

Bizden Biri


E F S a N E, buqra, yorum için teşekkürler





Alt 03-12-2007, 18:54 #12

nemesis93

Foruma Alışıyor


çok güsel bi program paylaşım için saol





Alt 03-12-2007, 19:29 #13

°√.βŁα©κQυέεη.√°

Bizden Biri


nemesis93, bişi diil cnm





Alt 07-12-2007, 22:31 #14

girl_friend

Foruma Alışıyor


ya güsel de bu vista içinmi yoksa xp de de kulanılıo muu?? =)





Alt 08-12-2007, 15:07 #15

<gece*güneşi>

Yeni Üye

bunu gif resimleriylede yapılıo kolay bişe programada gerk yok aslında nyse meğe saygı buda çok gzel tşkler





Alt 08-12-2007, 15:16 #16

°√.βŁα©κQυέεη.√°

Bizden Biri


girl_friend, kullanılıor her ikisindede heralde tam olarak bilmiyorum

yorumlar için saolun





Alt 09-12-2007, 18:46 #17

(__coffe__)

Aktif Üye


thanks abla





Alt 09-12-2007, 18:47 #18

(__coffe__)

Aktif Üye


thanks abla





Alt 09-12-2007, 18:48 #19

(__coffe__)

Aktif Üye


ya yanlışlıkla ard arda oldu mesajlar





Cevapla


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler





Bütün Zaman Ayarları WEZ +3 olarak düzenlenmiştir. Şu Anki Saat: 18:17 .