MSN Hackleme (Şakacıktan)
Kayıt ol Yardım Ajanda Skorlu Flash Oyunlar Tatlı Portal Konuları Okundu Kabul Et
Cevapla
Seçenekler
Alt 20-11-2007, 14:17 #1

cicikıss

Deneyimli

MSN Hackleme (Şakacıktan)



MSN Hackleme (Şakacıktan)

1- Önce durumumuzu çevirim dışı yapıyoruz
2- Sonra nick'imizi aşağıdaki gibi değiştirin


Başka bir bilgisayardan Messenger'da oturum açtınız. Yeniden oturum açmak için burayı tıklayınız.


3- Daha sonra resminizide gizliyorsunuz
4- Sonra durumumuzu çevirimiçi yapıyoruz. Listenizdekilere alt sağdaki uyarı penceresinde bu yazı görünüyor
5- Mesajı gören arkadaşlarınız

"Başka bir bilgisayardan Messenger'da oturum açtınız. Yeniden oturum açmak için burayı tıklayınız." yazısını görünce
"- lan nooluyor şifremimi çalmışlar" diyor.



Benzer Konular

    Görüntüleme:3561, Cevaplar:49

    İlginizi Çekebilir >
    Alt 20-11-2007, 14:21 #2

    Vişиє

    için şu zıkkımı


    hee bn bunuu cooook denedımm bazı saflar da yedı





    Alt 20-11-2007, 16:30 #3

    cicikıss

    Deneyimli


    yalan-bakislar, hehe





    Alt 20-11-2007, 19:23 #4

    вιятαηєѕιι

    Bizden Biri


    he he paylaşim için saol bi deneyim bakiyim





    Alt 20-11-2007, 19:37 #5

    cicikıss

    Deneyimli


    birtanesiİ, dene dne zarar gelmess





    Alt 20-11-2007, 19:58 #6

    вιятαηєѕιι

    Bizden Biri


    cicikıss, Denedim koptum gülmekten





    Alt 20-11-2007, 20:02 #7

    cicikıss

    Deneyimli


    birtanesiİ, okkk





    Alt 20-11-2007, 20:37 #8

    MiśS ĐэαтнШisн

    Akli suçlar. .


    cicikıss, saol kız çok qüSel payLaşımLar yapıon Sen +REpi hakettin





    Alt 20-11-2007, 20:39 #9

    Feminist.

    Forumun Tiryakisi

    tskLer





    Alt 20-11-2007, 20:54 #10

    cicikıss

    Deneyimli


    asker_kizi, bişi dill





    Alt 21-11-2007, 11:43 #11

    by-teymen

    Yeni Üye

    paylaşım için ty





    Alt 21-11-2007, 13:17 #12

    ŞeKeR *

    SİTENİN ŞEKERİİİ =)


    paylaşım için saol cnm





    Alt 21-11-2007, 22:49 #13

    conconkubra

    Foruma Alışıyor


    çok tşkler kıslar işe yaradı walla





    Alt 21-11-2007, 22:50 #14

    cicikıss

    Deneyimli


    conconkubra, bişi dill yarasınn yarasınn





    Alt 22-11-2007, 10:55 #15

    ~seda~

    Yeni Üye

    waayyy süper bişi paylaşım için saoll hemen yapmalıımm





    Alt 22-11-2007, 13:22 #16

    cicikıss

    Deneyimli


    ~seda~, yap yapp!!





    Alt 22-11-2007, 15:27 #17

    '_özer_'

    Yeni Üye

    güseldi vallaa arkiler tırstılar noluyo felen dediler bende büyük bi şaka yaptım dedim hehehehe





    Alt 22-11-2007, 16:03 #18

    cicikıss

    Deneyimli


    hehe





    Alt 22-11-2007, 22:33 #19

    <<nirvana>>

    Foruma Alışıyor

    güsel fikir ama





    Alt 26-11-2007, 00:12 #20

    Yakisikli_Gs

    Aktif Üye

    valla bunlari yutan enayiler haaala varya geberiyom ya emegine sglik cicikiss





    Cevapla


    Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
     
    Seçenekler





    Bütün Zaman Ayarları WEZ +3 olarak düzenlenmiştir. Şu Anki Saat: 11:57 .