ßasSs gaza sidoş bAsss gaza kimm tutar beni bass gaza hoppp hoppp (=
Kayıt ol Yardım Ajanda Skorlu Flash Oyunlar Tatlı Portal Konuları Okundu Kabul Et
Cevapla
Seçenekler
Alt 28-06-2008, 11:14 #1

SidaL*

♥SuSkuN[P]eRi♥

ßasSs gaza sidoş bAsss gaza kimm tutar beni bass gaza hoppp hoppp (=



arkadaşlar biliyosunuz ki 1 haftadır ehliyet kursuna gidip geliyorum..


en son ki ehliyet dersindeyken yaptığım çatlaklıklarıda itiraflarımda okumuşsunuzdur


BEN DAHA ARABAYI DURDURMAYI YENİ ÖĞRENDİM ÇOK MUTLUYUM AMA ÖĞRENEMEDİĞİM BİÇOK ŞEYİN OLDUĞUNUDA BİLİYORUM...
AMA BEN HERŞEYE RAĞMEN O EHLİYETİ ALICAM BUDA BENİM İCAT ETMİŞ OLDUĞUM ARABAM
NASIL....
SON SES İSMAİL YK YI AÇCAM


SOKAKLARDA HERKESE HAVA ATCAM BU SÜPER ARABAMLA...



BAS GAZAAAA SİDOŞŞŞ BASSSS GAZAAAAA
EHLİYETTTTT BENİM HİÇ DURMAMMMMMMM
BASARIM GAZA UÇARIMMM AYAAAAAAA
YER GÖK HEPSİ BANA HASTAAAAAAA





ßasSs gaza sidoş bAsss gaza kimm tutar beni bass gaza hoppp hoppp (=

NASIL ARABAM SÜPER DEMİ NAN





Benzer Konular

Görüntüleme:1008, Cevaplar:23

İlginizi Çekebilir >
Alt 28-06-2008, 11:19 #2

» MЧ Łovέ «

-


haha yanınada beni oturtur bacımmm
ama ehliyet almadıysan gelmem çarparıss fLn





Alt 28-06-2008, 11:21 #3

gece_m

Yasaklı Üye

bende gelebilirmiyiiim





Alt 28-06-2008, 11:32 #4

dely_shey

Forum Heveslisi


zuhahah araba süper yakıyoo





Alt 28-06-2008, 12:24 #5

SidaL*

♥SuSkuN[P]eRi♥


yakarrrrrrrrr ben yabdım zuahahaa merfe gel bacım bide muratı alem yanıma dur





Alt 28-06-2008, 12:26 #6

» MЧ Łovέ «

-


Alıntı:
SidaL*´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
yakarrrrrrrrr ben yabdım zuahahaa merfe gel bacım bide muratı alem yanıma dur

tamam oLarda bacım ismaiL yk gelsin yanına





Alt 28-06-2008, 12:30 #7

..::zifiri::..

Deneyimli


zuahaha sedef bi gün bana versene bunu noluurrrrrrrrr geziyimmm





Alt 28-06-2008, 12:33 #8

[ѕ]üкuт

[S]eLiNi[M]


Sedef tam sana göre araba hea Al itfaiyecinide yanına Kenya-Malkara yarım saat hesabı yaparsın





Alt 28-06-2008, 12:39 #9

SidaL*

♥SuSkuN[P]eRi♥


..::zifiri::.. allll dadlum fedaaa olsun sanaaaaaa



maziden biri seni almak istiyom bn yanıma cehenneme getirip götüreyim seni bu aralar birbirimizlen çok uğraşıoq ya sen katil olacan ya bn





Alt 28-06-2008, 12:44 #10

[ѕ]üкuт

[S]eLiNi[M]


dett bee snn arabana binmem ben vurursun,çarparsın basımı belaya sokarsın bnm





Alt 28-06-2008, 12:54 #11

SidaL*

♥SuSkuN[P]eRi♥


binceksin ulaaaa yoksa çarparım sana





Alt 28-06-2008, 13:22 #12

kRmZ-->kRizAnt€m

Azimli Üye


yılın icadı seçtildi arabanız tebrik edriz...





Alt 28-06-2008, 14:13 #13

вιятαηєѕιι

Bizden Biri


sana verilen ehliyetle ancak bunu sürebilirsin





Alt 28-06-2008, 14:38 #14

SidaL*

♥SuSkuN[P]eRi♥


det be ordan çekemiyonuz demi





Alt 28-06-2008, 14:47 #15

patika

Bal Böceğimm :)


Sedefim süper kız bu araba.Ben geleyim yanına erkeklere hava atalım son ses ismail açalımAma ehliyeti aldıktan sonra





Alt 28-06-2008, 14:52 #16

SidaL*

♥SuSkuN[P]eRi♥


tmm tavus guşum sen iste





Alt 28-06-2008, 15:36 #17

Feminist.

Forumun Tiryakisi

fyyuutt arabaya bak son model





Alt 28-06-2008, 15:43 #18

|EpiCa|

Azimli Üye


öff aRaba çoK havaLı yaaa
o kadaR şıK ki göZüm kaMaştııı
Aynısından bi taNede ben istiYorum..
Bionic manyak karısıyla gezdirirsin bizi dimi ehliyet alınca





Alt 28-06-2008, 15:46 #19

mormeleğim

Deneyimli


ayy çok süpermiş yaa
baada hediye edersin artık bi tek şey





Alt 28-06-2008, 15:48 #20

Gu(\/)u$

Forum Heveslisi

Süper oLmuş..Cok iyi bi teCrübe..biraz uqrastırMıştır ama deqMiş bNce.. =)





Cevapla


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler





Bütün Zaman Ayarları WEZ +3 olarak düzenlenmiştir. Şu Anki Saat: 21:22 .