Oğuzhan Koç
Kayıt ol Yardım Ajanda Skorlu Flash Oyunlar Lahana Çorbası Konuları Okundu Kabul Et
Like Tree2Beğeniler
Cevapla
Seçenekler
Alt 03-02-2009, 21:24 #91

Naaz.

Bizden Biri

Bıııı tanem bıı bııı bıııı tanemm
Coooooook sevıyorum onu ya
bı ınsan bu kadar mı tatLı oLur !!!!

ResımLer ıcın sagoL aLdm hepsını
bu arada evet canım ben de oyLe bır sey duydum zaten hareketLerınden de beLLı sevgıLıLer gaLıba
ama uf ya


Alt 03-02-2009, 21:59 #92

мqisн

Forumun Tiryakisi
çk ttlı yaa


Alt 04-02-2009, 13:20 #93

Ŀusηikα.~

.-.

Alıntı:
|bioNic|´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Bıııı tanem bıı bııı bıııı tanemm
Coooooook sevıyorum onu ya
bı ınsan bu kadar mı tatLı oLur !!!!

ResımLer ıcın sagoL aLdm hepsını
bu arada evet canım ben de oyLe bır sey duydum zaten hareketLerınden de beLLı sevgıLıLer gaLıba
ama uf ya
resimLer iÇin rica ederim canım

evet kesinLikLe hareketLerinden belirli , geneLde zeynebin yazıdığı skeçLerde oğuzhan oynuyo , faLan resimLerdede geneLde birLikteLer,
ben pek yakıştırmıyorum ama neyse


Alt 04-02-2009, 13:27 #94

Ŀusηikα.~

.-.

Oğuzhan Koç
Oğuzhan Koç
Oğuzhan Koç
Oğuzhan Koç
Oğuzhan Koç


Oğuzhan Koç
+
Oğuzhan Koç
+
Oğuzhan Koç

Oğuzhan Koç+Oğuzhan Koç+Oğuzhan Koç
++
++
Oğuzhan Koç
+
Oğuzhan Koç
+
Oğuzhan Koç
+
Oğuzhan Koç
Oğuzhan Koç
+
Oğuzhan Koç

Oğuzhan Koç
Oğuzhan Koç
Oğuzhan Koç-Oğuzhan Koç-Oğuzhan Koç

Oğuzhan Koç
__________________
Oğuzhan Koç


Alt 04-02-2009, 13:30 #95

Ŀusηikα.~

.-.

Oğuzhan Koç
Oğuzhan Koç


Oğuzhan Koç

Oğuzhan Koç

Oğuzhan Koç

Oğuzhan Koç

Oğuzhan Koç
Oğuzhan Koç
Oğuzhan Koç
Oğuzhan Koç
Oğuzhan Koç

Oğuzhan Koç
Oğuzhan Koç

Alıntıdır:
Oğuzhan Koç
Oğuzhan Koç
Oğuzhan Koç
Oğuzhan Koç
(sinir oldumm yaa )

Oğuzhan KoçResimin büyük hali için tıklayınız. Orjinal boyut 800x157 ve 53KB.Oğuzhan Koç

Oğuzhan Koç

Oğuzhan Koç

Oğuzhan Koç

hepsi aLıntıdır ,







Alt 04-02-2009, 13:33 #96

Ŀusηikα.~

.-.

Oğuzhan Koç
Oğuzhan Koç
Oğuzhan Koç
Oğuzhan Koç

Oğuzhan Koç
Oğuzhan Koç
Oğuzhan Koç

Oğuzhan Koç Oğuzhan Koç Oğuzhan Koç Oğuzhan Koç

Oğuzhan Koç Oğuzhan Koç Oğuzhan Koç

Oğuzhan Koç
Oğuzhan Koç
Oğuzhan Koç
Oğuzhan Koç

(alıntı )


Alt 04-02-2009, 14:58 #97

Aurorα.

her ölüm erkendir.
Alıntı:
nisan.yaqmuru´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
resimLer iÇin rica ederim canım

evet kesinLikLe hareketLerinden belirli , geneLde zeynebin yazıdığı skeçLerde oğuzhan oynuyo , faLan resimLerdede geneLde birLikteLer,
ben pek yakıştırmıyorum ama neyse

Canim senindemi gözüne battii?
Zeynebin yazdigi tüm skeclerde 100 % Oguzhan oynuyor
Dogrusu bende yakisitramiyorum, ama Allah Mesut etsin.
ResimLer ve Calismalr icin tsk ederim canim.


Alt 04-02-2009, 15:00 #98

gamzeligamze

Aktif Üye
jeker jojuk


Alt 04-02-2009, 15:13 #99

Ŀusηikα.~

.-.

Alıntı:
Fenerbahcelikiz´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Canim senindemi gözüne battii?
Zeynebin yazdigi tüm skeclerde 100 % Oguzhan oynuyor
Dogrusu bende yakisitramiyorum, ama Allah Mesut etsin.
ResimLer ve Calismalr icin tsk ederim canim.
batmıcak gibi değiL canım ya
evet kesinLikLe hep oğuzhan oynuyor ..,ayrıca ekLediğim resimLerdede birLkteLer Oğuzhan Koç

Oğuzhan Koç

Oğuzhan Koç(bunLar örneğin )

evet öyLe baŞka bişi diyemeyiz
önemLi değiL canım , devam edicem yine ..


Alt 04-02-2009, 21:52 #100

qüsel_kıss06

Deneyimli

seside oyunculuguda güzel


Cevapla


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler



Oğuzhan Koç Konusuna Benzer Konular

oğuzhan koç wikileaks


oguzhan koç wikileaks oğuzhan koç dan dinleyelim :)

Oğuzhan Koç


Oğuzhan Koç


AL AHINI Canımı al... Seni alma benden Beni de çal... vazgeçtim kendimden Sevabın kalmasın bana, Günahın benim boynuma Al ahını......

Oğuzhan Koç - GüL Ki


hem BKM'de gösterdiği başarılı performanslarıyla hemde süper sesiyle yeni bir yıldızz wllaaa :kalp::kalp: AL AHIMI Canımı al... Seni alma...

Oğuzhan Koç-Sebepsiz Aşk


Geçiyor Günler Çabuk Geçiyor Yine Aklım Sende Çırpınsam da Çok Geç Artık Ayrılık Varmış Serde Kurumuş Gözlerimden Akıyor Gözyaşlarım Sen Gibi...




Bütün Zaman Ayarları WEZ +3 olarak düzenlenmiştir. Şu Anki Saat: 10:58 .