Sponsorlu Bağlantılar:
  ♡ нαтυη ♡
Kayıt ol Yardım Ajanda Skorlu Flash Oyunlar Lahana Çorbası Konuları Okundu Kabul Et
Like Tree24Beğeniler
Cevapla
Seçenekler
Alt 28-06-2011, 14:41 #1

eskiAcik

ultrAslan

♡ нαтυη ♡

oo bir disiAslan onun ismini duymadigi izlemedigi film yok heralde
kendisini 3 4 yildir taniyorum baska bi yerden burdaki nickini degisik almis
hep oldugun gibi kal sen boyle seviliyorsun

Görüntüleme:1499, Cevaplar:21

Alt 28-06-2011, 15:18 #2

Ritsâ

mother's daughter

Nicki dikkatimi çekmişti.
Tanımıyorum.


'нαтυη' Bunu beğendi.

Alt 15-07-2011, 15:15 #3

Düяя-i Yєкtα

Yasaklı Üye
Esmer güzeli, sempatik.

'нαтυη' Bunu beğendi.

Alt 19-07-2011, 02:32 #4

£vin

<<AH YALAN DÜNYAA>>

Çok güzel takılırız birbirimize
Ne yalan söyleyim çokta güzel oluyor öyle
bir insan için en güzel şey oldugu gibi durmaktır
Ve sen de öylesin
Seni tanimak çok güzel
Umarım hep sevilirsin canım

'нαтυη' Bunu beğendi.

Alt 22-07-2011, 03:23 #5

TyroL

Bir Hayal Gibiydi ...

Ela
izmir güzeli
biraz inat olmasa

'нαтυη' Bunu beğendi.

Alt 22-07-2011, 03:34 #6

·• ΒєşiкţĀŞК•·

Çǿκ کe√díκ طę dطí
Arada denk geLiyorum, tanımıyorum ama Nick iLginç (:
Herşey gönLünce oLsun canım

'нαтυη' Bunu beğendi.

Alt 22-07-2011, 17:50 #7

sana ne

!

Tanımıyorum kendisini..
Arada görüyorum sadece

'нαтυη' Bunu beğendi.

Alt 22-07-2011, 17:53 #8

Q7iSyankar

Foruma Isınan Üye

Nicki Çok Hoşuma Gidyor.
Abla Diyeblrm

Tanşmadk daha.

'нαтυη' Bunu beğendi.

Alt 23-07-2011, 20:34 #9

Jennifer

Ölüyorum
Tanışamadık .
Ama iyi izLenimLerimin oLduğu bir Üye.


Başta ne yaLan söyLeyeyim ön yargıLarım vardı . "xD" koydum diye konunun sonuna demediğini bırakmadı diye aLınmıştım . Ama o da kendi düşüncesiydi saygı duymam gerekirdi . Magazin haberlerini payLaşıyo çok hoşuma gidiyo . Bazen benim sitelerde aramadığımı bulup paylaşıyo benden önce . Haberim olmuş oluyo . Haberci diyebilirim . Kötü bir kız olduğunu sanmıyorum . Sitede kendini sevdiren biri olduğunu düşünüyorum .
Fazla konuşukluğumuz olmasada bazı yorumları çok hoş . . .
MeLih diye ÜyeyLe diyoLoğundan tanıdım Onu (:
♡ нαтυη ♡


Alt 30-07-2011, 01:02 #10

HedeFimizPara

Forum Heveslisi

erkek o yıyor sızı gel msn dıyom ödü kopuyor bıldıgın barzo yane velet bebe laflarını kullanıyor 15 yasındakı cocuk kullanmaz bunları 26 yasmıs


Cevapla


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler



♡ нαтυη ♡ Konusuna Benzer Konular

Bugün fal bakmayı ögrendim Elini tutabilmek için


Yeni , temiz bi sayfa, İyi huylu bi dost, Beni anlayan biri lazım, etraftan fayda yok bana kısacası bi günlük lazımm merhaba aklımın...

15 Nisan ♡ нαтυη ♡ Arkadasimizin dogum Günü ♡


♡ нαтυη ♡ Ela`m :klp: Varligin yasamak kadar güzel , yoklugun yokluk kadar aci... Senki iyiki var olmussun , iyiki tanimisim seni ... Ben...

“Şüpнesiz, нerкes ne isтeĐiğini ararкen, нayaтıyĿa yoĿcuĿuк yapmışтır„


. Derin derin yaralar kalbinde. Katlanma onlara birer birer. Kimse ayıplamaz ki seni, yalnız kendin ol.

ғαѕнιoɴ ιs ♡


Begendigim herseyi burda paylasagim :) :yasa:

.•°♡°•. eѕiитi`ye ÖzeL .•°♡°•.


*Bir yemin sözüm vardı sana* *geçmişimle geleceğim arasında ki işte o liman da* *saati gelmiş vapuru kaçırma telaşı olmadan içimde* ...




Bütün Zaman Ayarları WEZ +3 olarak düzenlenmiştir. Şu Anki Saat: 18:51 .