Sponsorlu Bağlantılar:
  Siz Hic KaRaBaSanLa Sohbet Ettinizmi?
Kayıt ol Yardım Ajanda Skorlu Flash Oyunlar Lahana Çorbası Konuları Okundu Kabul Et
Cevapla
Seçenekler
Alt 23-12-2005, 19:02 #1

ATINÇ

Foruma Isınan Üye

Siz Hic KaRaBaSanLa Sohbet Ettinizmi?

indirdikten sonra dosyayı açtığınızda DOs EKRAnında KARABASNla muhabbet edin..La laftan sazdan anlamıyo bu haa söliiym
Burdan sohbet edebilirsiniz..sadece 35kb..5saniye..
TIKLAYIN

Görüntüleme:7840, Cevaplar:9

Alt 23-12-2005, 19:07 #2

GamzeLim

Yüreğimdeki Yağmurlar

bikac sene önce görmüstüm cok eglenceli bisey


Alt 23-12-2005, 19:24 #3

without

Foruma Isınan Üye

benbısey gormedımmm nası gorcem ya..


Alt 23-12-2005, 19:36 #4

ATINÇ

Foruma Isınan Üye

LİNKİ indir bilgisayarda aç zaten dos şeklinde açılıyor..


Alt 23-12-2005, 19:37 #5

without

Foruma Isınan Üye

ee sonrası...


Alt 23-12-2005, 21:45 #6

unikoryon

Yeni Üye
güzel hoş bir şey bende o tarz bir program hazırlamıştım karabasan kaadar olmasada baya güzeldi arkadaşlarım beyen mişti......


Alt 24-12-2005, 18:28 #7

ATINÇ

Foruma Isınan Üye

without sonrası yokki normal chatleşiyosun zevkli bişi


Alt 24-12-2005, 23:47 #8

harbi_kıs

Forum Üstadı

çok komik ya


Alt 25-12-2005, 09:56 #9

BiLGeSu

Forumun Tiryakisi
güzel di biliyorum bunu ama küfür ediyor bende ona yürü git diodum


Alt 13-09-2006, 18:13 #10

fanatiqq_berraq

Yeni Üye
biliorum ben bunu 1 sene once oynamıstım choq zevklı. her bişi yasdııında deişiq cevap verse daha ii olur. deden pigmelerin hangi kavimden... o ne demeq şimdi genede guzel bi prog. ellerıne saglıq..!!


Cevapla


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler



Siz Hic KaRaBaSanLa Sohbet Ettinizmi? Konusuna Benzer Konular

İsYan Ettinizmi..?


eTTinizmi..?

Facebookta sohbet penceresini kullanmayıp duvardan duvara kısmında sohbet etme


Dün dikkatimi çekti. Gerçekten ilginç bi durum. Madem konuşcaksınız açın sohbet penceresini konuşun niye millete kendinizi gösteriyosunuz ki ..:D

hiç teklif ettinizmi?


ikili ilişkilerde sadece erkekmi teklif ediyo?hoşlandığınız kişiye çekinmeden teklif edermisiniz?bayanmı teklif etmeli bay mı teklif etmeli

Hiç Karabasanla karşılaştınızmı ve inanıyormusunuz


Arkadaşlar hiç karabasanla karşılaştınızmı ve gerçekten inanıyormusunuz yada bunun bir tıbbi mesele oldugunumu düşünüyosunuz.Gerçekten gelse bile o...




Bütün Zaman Ayarları WEZ +3 olarak düzenlenmiştir. Şu Anki Saat: 22:18 .