Haftanın Konuğu..
Kayıt ol Yardım Ajanda Skorlu Flash Oyunlar Tatlı Portal Konuları Okundu Kabul Et
Cevapla
Seçenekler
Alt 12-07-2009, 01:28 #1

»Łolҹ«

BuseÇınar-

Haftanın Konuğu..



haftanın konuğunda 5 yada 10 kişi seçilsin anket yapılsın
böylece haksızlık belki önLeNir (=



Benzer Konular

Görüntüleme:1472, Cevaplar:23

İlginizi Çekebilir >
Alt 12-07-2009, 01:32 #2

Enteresan

...


Her hafta 5-10 kişi bulmak gittikçe zora girer..

1-2-3 kişide yapamayız, diğer üyeler seçilmeyince üzülebilirler..





Alt 12-07-2009, 14:54 #3

Rumeli*

Foruma Isınan Üye


Haksızlığın alası olur bence..
Sonuçta oylama yapılınca herkez olması gerekene değilde arkadaşı olana oyunu vericektir veya oy isteme durumu olucaktır diye düşünüyorum





Alt 12-07-2009, 14:57 #4

.иυтɒн яɘмƨɘ-

Sevgi emekti..


ya herkez arkadaşına veriyor





Alt 12-07-2009, 15:11 #5

»Łolҹ«

BuseÇınar-


o zmn baswurular öneriler sonucu en çok yazılan kişileri koyarlar





Alt 12-07-2009, 15:13 #6

mcclane

Donuk Üye

onun dışında renk'li olursa sevinrim
diğerlerinde renlendiriliyo bunda niye yok





Alt 12-07-2009, 15:14 #7

Derinkoma

Mutsuz.


Ben oLmaK istemedim hiC





Alt 12-07-2009, 16:07 #8

Eileen

Forum Üstadı


Bencede buraya bir düzen girmesi lazim :/
Bakiyorsun; bi sayfada 100 kere ayni isim yaziyor. Bir kisi 10 kere ayni kisiyi önermis.
Öneren kisi bir kere önersin.
Aslinda anket gibi bir seyde mantikli olur. Sonucta haftanin resimli siiri/sarkisinda ve haftanin yazisisndada anketle birinci seciliyor. Burdada en fazla arkadasi olan, avantajli olabilir yani.
Ama kesinlikle mantikli bir sistem olsun artik. Böyle cok karisik hersey.





Alt 12-07-2009, 17:15 #9

ำ qËćÈ``ÿĂġΜųŖų ۴

Yasaklı Üye

AdamLar KendiLerini Aşıp 20 - 30 üyeLik aLıp ArkadasLArina VeriyoLar..beNcede İcabina BakLsn





Alt 12-07-2009, 19:44 #10

Âρєгion

Yasaklı Üye

Bu konuda oyuna dondu baslık





Alt 12-07-2009, 23:34 #11

`GαмzeŁiCôCuk`

Azimli Üye


Bazı uyanık ArkadaSlarımızda Var ,
Mesaj Sayısı yükseLtmek icin Günde 30 Kere Öneri YapıyorLar





Alt 12-07-2009, 23:40 #12

canary_girl1907

Forumun Tiryakisi

bencede oylama yapılsn

en merak edılen konuk olsn





Alt 12-07-2009, 23:41 #13

canary_girl1907

Forumun Tiryakisi

Alıntı:
`GamzeLiCôCuk`´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Bazı uyanık ArkadaSlarımızda Var ,




Mesaj Sayısı yükseLtmek icin Günde 30 Kere Öneri YapıyorLar
ıyı yere degnmssın





Alt 12-07-2009, 23:42 #14

mcclane

Donuk Üye

Alıntı:
`GamzeLiCôCuk`´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Bazı uyanık ArkadaSlarımızda Var ,


Mesaj Sayısı yükseLtmek icin Günde 30 Kere Öneri YapıyorLar

o konuda msj sayısı yükselmiyo ki





Alt 12-07-2009, 23:50 #15

Didar.

Forumun Tiryakisi

Bizzat denedim az önce yukseliyor





Alt 13-07-2009, 10:36 #16

izмiяiηciѕi

вα∂є & ρєѕтσ


haftanın konuğunda bi haksızlık olduğunu sanmıyorum önerilerden seçip kendi aramızda oylama yapıyoruz.





Alt 13-07-2009, 10:47 #17

Âρєгion

Yasaklı Üye

Mesaj sayısı yükseltme işlemleri orada geçmiyor.Tanımayan insan nasıl önersin dün geldi foruma oradamı mesaj sayısı yükseltecekler





Alt 13-07-2009, 23:08 #18

`GαмzeŁiCôCuk`

Azimli Üye


Alıntı:
Âρeгion´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Mesaj sayısı yükseltme işlemleri orada geçmiyor.Tanımayan insan nasıl önersin dün geldi foruma oradamı mesaj sayısı yükseltecekler
Dediğimi anLamadan Yorum yapma Kardes ..
MisaL Ben DyeLim Örnegin ; Mesaj sayısı Cok oLunca aLtın dagıtıoLar ya bana .. Msj sayım yükseLsin Die Oraya Günde 30 Kere Öneri yapıyorum , Buda Nedir Günlük 30 mesaj ..
Mesaj ManyakLarı için Kısa Günün Karı ..

Bu ÖrnekLe anLarsın inş.





Alt 13-07-2009, 23:28 #19

Âρєгion

Yasaklı Üye

Alıntı:
`GamzeLiCôCuk`´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Dediğimi anLamadan Yorum yapma Kardes ..

MisaL Ben DyeLim Örnegin ; Mesaj sayısı Cok oLunca aLtın dagıtıoLar ya bana .. Msj sayım yükseLsin Die Oraya Günde 30 Kere Öneri yapıyorum , Buda Nedir Günlük 30 mesaj ..
Mesaj ManyakLarı için Kısa Günün Karı ..


Bu ÖrnekLe anLarsın inş.

Anladım orada mesaj kasması yapan uye yok dıyorum
Ki zaten onlar göz önünde bulunuyor





Alt 14-07-2009, 12:27 #20

<<NeyzeN>>

αуαи_ı ѕαв̔


bence haftanın konugu çok saçma zaten haftanın üyesi var meak ediliyorsa onda sorulsun ve bir kez olan üye bir daha ne haftanın üyesi nede haftanın konugu olmasın o zaman haksızlık kalkar





Cevapla


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler





Bütün Zaman Ayarları WEZ +3 olarak düzenlenmiştir. Şu Anki Saat: 02:43 .