Muhteşem Yüzyıl

#1
Muhteşem Yüzyıl

Muhteşem Yüzyıl?a gurbetçi sultan
Halit Ergenç?in Kanuni Sultan Süleyman?ı canlandıracağı ?Muhteşem Yüzyıl? dizisinde Hürrem rolünü Alman asıllı Türk oyuncu Meryem Uzerli oynayacak
Senaryosunu Meral Okay?ın yazdığı, yönetmenliğini Yağmur ve Durul Taylan?ın yaptığı, Kanuni Sultan Süleyman dönemini konu alan ?Muhteşem Yüzyıl? dizisi Hürrem?ini buldu. Halit Ergenç?in Kanuni Sultan Süleyman?ı canlandıracağı dizide Hürrem rolünü Alman asıllı Türk oyuncu Meryem Uzerli oynayacak.
HÜRREM SULTAN 8 ÜLKEDE ARANDI
Hürrem karakteri için Türkiye?nin yanı sıra Amerika, Almanya, Hollanda, İngiltere, Makedonya, Hırvatistan, Bulgaristan gibi ülkelerdeki ajanslar ile kasta uygun, Türkçe bilen oyuncu adayları için iletişime geçildi. Yaklaşık 8 ay süren araştırmaların ardından Alman asıllı Türk oyuncu Meryem Uzerli, ?Hürrem? rolü için kamera karşısına geçti. Uzerli?nin, Almanca, İngilizce, Türkçe ve Rusça biliyor olması seçimde etkili oldu.


Tv Gazetesi.com

İlginizi Çekebilir


#2
tEşekkürler.


Muhteşem Yüzyıl

#3
Muhteşem Yüzyıl





Muhteşem Yüzyıl
Dizisi 1 yıldan fazla süren çalışmaları meyve verdi.En sonunda dizi hayata geçiyor.Show TV de yayın hayatına başlayacak olan dizi ; Yavuz Sultan Selim’in vefatından itibaren Kanuni Sultan Süleyman’ı anlatacak.Dizi aynı zaman Kanuni’nin eşi , validesi ve stratejik önemini ön plana çıkararak , O’nu her yönüyle anlatacak.Aynı zaman’da dizi de Baki,Fuzuli gibi dönemin ileri gelen Divan şairleri,bilim insanları da diziye dahil olacak.Tam manasıyla dönemi anlatacak olan dizi büyük bir iddia ile ekranlara hazır…



Dizi’nin Senaristi Meral OKAY dizinin o dönemi tamamı ile yansıtacağı kanısında...

Dizinin Oyuncu kadrosu tam oturmasa da iki usta sanatçı şimdiden temel rollerde kesinleştirilmiş.

Dizi 5 OCakta başLıyor ArkadaşLar Çok GüzeL bir Diziye Benziyor Şahsen Çok merak ediyorum


#4
Izlicem, merak ediyorum .. Baya ilgi cekecek gibi görünüyor ama görcez.
Tesekkürler
.


#5
evet güzele benziyor


#6
Sabırsızlıkla Bekleyenlerden Biride benim.


#7
yüz karası bi dönemin filmi neden yapılırki..
Bide överler şimdi o dönmi dizide adamı illet ederler.
İlk bölümü izlerim saçmalamıyolarsa devam ederim


#8
yorumLar için teşekkürLer arkadaşLar. .


#9
Alıntı:
pesimist_girl´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
yüz karası bi dönemin filmi neden yapılırki..
Bide överler şimdi o dönmi dizide adamı illet ederler.
İlk bölümü izlerim saçmalamıyolarsa devam ederim
katılıyorum.....bayıldım yorumunuza


#10
meral okay yazdıysa izlenir


#11
görücez bakalımm inş güzeL olur


#12
Seyredeceğim dizilerden biri,aslında zaten bir tek o dizi var yenilerden
Fragmanı hoşuma gitti,ilk bölümünü merakla bekliyorum


#13
Merakla bekliyorum .
Osmanlı Dönemine bayılırım.
Fragmanı bile çok güzeldi.




#14
Tesekkürler
Bu diziyi merakla bekliyorum sonunda hayallerini kurduğum bir Osmanlı dizisi çıktı..
Müthis ve ihtisamlı dönemlerimizin en yüksek olduğu anınını ve batışını anlatmak kolay değil bir de böyle bir dönemi seçmisler Oyuncu kadrosu mükemmelllerle dolu eminim çok güzel ve iyi bir kalitede olacak Bi de koooskooccaaa Hürrem Sultan da var dizinin içinde İzlenmeyecek gibi değil heyecanlandım fragmanları bile Osmanlı'nın ihtisamını gösteriyo


#15
anti tims


#16
Osmanlının sonunu getiren ihtişam.
Millet coğrafi keşiflerde paraya para demezken bilimin ilimin dibine vurmuşken Bizim Kanuni Kaplumbağaların sırtına mum dikiyordu .

Bakalım buna da dikkat çekicek kadar yüreklilermi*




#17
Alıntı:
pesimist_girl´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Osmanlının sonunu getiren ihtişam.
Millet coğrafi keşiflerde paraya para demezken bilimin ilimin dibine vurmuşken Bizim Kanuni Kaplumbağaların sırtına mum dikiyordu .

Bakalım buna da dikkat çekicek kadar yüreklilermi*


Söylediklerin doğru ama bu kadarda yermeye gerek yok. Adamlar tarihimizi anlatcaklar, saçma sapan dizileri izlemekten iyidir. Yapılan hataları ve 3kıtaya birden hükmedişiyle, herseyiyle bizim Osmanlımız o.

Ayrıca Hürrem Sultanın evliliği boyunca başka birini sevdiğini duymuştum, bu nasıl anlatılacak merak ediyorum. Hepimize iyi seyirler.


#18
Osmanlı tarihinin tamamı için söylemedim Koskoca tarihi; bi devir yüzünden yok saymak olmaz zaten Kanuniden öncekiler ayrı. Ama lale devrinin övünülecek hiçbi tarafı yok bence.
Zaten bol bol trajik olay olduğu için bu dönemi seçmişlerdir.
Tam pembe dizi olacak zamanlar


#19
HeyecanLa bekLiyorum.
Fragmanını izLedim gayet güzeLdi.
Baya iLgi çekicek gibi görünüyor.


#20
az kaLdı eminm çok tutulucak




Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 

Forum

Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sitemiz bir paylaşım sitesi olduğu için kullanıcılar her türlü görüşlerini önceden onay olmadan anında siteye yazabilmektedir, bu yazılardan dolayı doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Herhangi bir konuda (şikayet, eleştiri, öneri, vb.) bizimle iletişime geçmek için tıklayın.
-

2005-2020 Tatliaskim.com

Bütün Zaman Ayarları WEZ +3 olarak düzenlenmiştir. Şu Anki Saat: 02:50 .